miércoles, 16 de diciembre de 2009

Els set Nans


Un de tants aspectes de comunicació, també es recitar, i com no, hem hagut de realitzar una recitació, doncs bé aquí aparegué, a la classe de Comunicació Els set Nans de la Benta focs. Aquest Nans estaven representats per, la Núria Comajoan, la Laura Morales, la Beatriz Gonzalez, la Cora Nicolás, la Ariadna Soriano i jo.

Aquesta experiència cal dir que ha sigut molt divertida i alhora expectativa ja que realitzat els set rodolins davant de la classe, crea moments de nervis i inseguretat però tot i així, tornaria a fer recitacions les vegades que faci falta.



  • Hola sóc el Dormilega i m'agrada molt dormir i no m'agrada buscar brega.

  • Hola sóc el Mocós i el meu mocador porta sempre un ós.

  • Hola sóc el Tímid i sempre tinc vergona, no us rigueu, no es conya.

  • Hola sóc el Savi i sé tantes coses com un avi.

  • Hola sóc el Feliç i m'agrada molt menjar pastís

  • Hola sóc el Mudet i he aprés a parlar gràcies els meus germanets.

  • Falta el Rondinaire que no ha vingut perquè no li agrada que l'emprenyin gaire.


No hay comentarios:

Publicar un comentario