lunes, 12 de octubre de 2009

Dia 6,10,09 sessió seminari

En aquesta classe varam consultar problemes i dubtes i després les nostres companyes Gemma i Mireia ens van portar una notícia la qual parlava d'una mestre de Tarragona que va agredir als seus alumnes primerament insoltant-los i després agredint-los amb un estoig i esgarrapant-los.
Els pares cinc mesos després van actuar davant les queixes dels seus fills. La senyoreta Ortiz va ser inhabilitada durant dos anys a exercir juntament amb una multa de 1000 euros.
Un cop vam parlar sobre aquesta notícia les nostres companyes ens van animar a fer un debat, on una part de la classe hi estava d'acord i l'altra part no.
Jo en el meu cas estava posicionada amb la mestre Ortiz i la resta d'equip docent. A més a més vaig fer de Senyoreta Ortiz i com vaig poder em vaig defensar davant de tots els pares i alumnes malcriats.
Com a punt final vull deixar escrit que en aquesta sessió m'ho vaig passar genial ja que m'hi vaig posar molt en el paper i vam passar una bona estona amb les aportacions de cadascú de nosaltres.

No hay comentarios:

Publicar un comentario