jueves, 24 de diciembre de 2009

Les classes de Tic, han sigut sessions d'innovacions, ja que la majoria de programes, eines, informació, videos... Que hem tractat a classe, no els coneixia i per aquest motiu, considero que hem poden ser molt útils per el meu pas com estudiant.

Es cert, que al començament de les classes no hem veia capaç d'anar adquirint tota aquesta informació tan actual en els nostres mitjans de comunicació però ara la meva opinió és molt diferent a la del principi de curs, ja que tots els programes que conec i la seva manera de poder fer-los servir, no només els utilitzaré sinó que també els recomanaré.

El Bloc, considero que és un programa molt agradable i fins i tot íntim, tot i que tothom que tingui la teva adreça ho pugui veure, al que em refereixo és que un cop ho portes de la mà, començar a narrar i a introduir tota mena d'entrades repletes d'informació treballada, es molt fàcil i comú.

Fent la vista enrrere, mai m'hagués imaginat que hagués fet un bloc com el que actualment tinc, però ara n'estic molt orgullosa d'ell i tot i que aquí s'acabi l'assignatura de les TIC, segurament continuí introduint entrades per tots aquells que ho vulguin veure i perquè no, els hi sigui útil.

Les dues entrades que vull remarcar són: L'exercici que vam fer del sopar de Nadal, treballant amb el programa CmpTools i la pràctica amb el Gimp.

Doncs bé, aquí hos faig un enllaç directa amb la pràctica de CmpTools. Voldreu saber perquè aquesta entrada no? Doncs, he escollit aquesta perquè amb el programa CmpTool, pots crear mapes conceptuals els quals alhora d'estudiar van molt bé ja que tens totes les idees, informació, apunts, resums... molt bé organitzat i net.


No tant sols m'agradat la pràctica de CmpTools sinó també la del programa Gimp, amb aquest programa pots retocar, fer gran o peti, treure o posar elements... a les imatges. Així doncs hos deixo enllaçat la pràctica de les imatges.

No hay comentarios:

Publicar un comentario